Povratne povezave SEO optimizacije

SEO optimizacija je eden ključnih elementov uspešne strategije digitalnega marketinga. Pri tem gre za kanal, ki je v veliko pomoč pri gradnji preference in pospeševanju nakupa. Z malo ustvarjalnosti pa lahko SEO optimizacijo vključimo v prav vsak korak procesa odločanja potrošnikov (vse od gradnje zavedanja o blagovni znamki do nakupa in ne nazadnje vzpostavitve lojalnosti).

SEO optimizacija spletnih strani ima dobre in slabe strani. Na spletne strani, ki so že uveljavljene, iskalniki pripeljejo veliko obiskovalcev. To namreč ni tako zelo dobro, kot se sliši, saj ravno to lahko zakrije resničen potencial organskega obiska. To, da obiskovalci prihajajo, še ne pomeni, da jih ne more priti še več, enako kakovostnih in enako zagretih za vsebine na naši spletni strani (organski obisk ima navadno najboljše metrike na spletni strani).

Po najnovejših raziskavah so povratne povezave še vedno najpomembnejši kriterij, po katerem se Google odloči, na katero mesto bo uvrstil spletno stran v iskalnih rezultatih. V teoriji spletne strani same po sebi prejmejo nekaj »organskih« povratnih povezav. Včasih se lahko najde tudi kakšen lastnik spletne strni, ki mu je vaša storitev oziroma podjetje tako zelo všeč, da na svoj blog vstavi povezavo, ki kaže na vašo spletno stran. Vendar pa se to zgodi v zelo redkih primerih, ki pa tudi niso strateško pripravljene. Organske povratne povezave navadno kažejo na osnovno spletno stran. Takšne povezave lahko tudi nosijo veliko avtoriteto, vendar ker kažejo na osnovno stran, ne morejo veliko pripomoči k temu, da je spletna stran dobro uvrščena za visoko konkurenčne ključne besede. To pomene za tiste ključne besede, katere prinesejo veliko obiskanost spletne strani. Za zagotovitev rangiranja za zares pomembne ključne besede, morate najprej povratne povezave zelo pametno izbrati, šele nato pa pridobiti povratne povezave na točno tiste pristajalne strani (to je na specifične »deep pages«), za katere želite, da se pojavijo visoko v iskalnikih.

About the author